Firma windykacyjna

windykacja toruń, Windykacja Warszawa

Posted by admin on wrz 27, 2016
Biuro ochrony konsumenta

Biuro ochrony konsumenta

Kłopotliwe zakupy. W sklepach, tuż przy kasie, często można spotkać informację typu: „Prosimy o przemyślane zakupy, zwrotów nie przyjmujemy”, czy też w regulaminie sklepu zapis, że podstawą wszczęcia postępowania reklamacyjnego jest przedstawienie dowodu zakupu, czyli paragonu i (choć nie zawsze) oryginalnego opakowania. Takie praktyki stosowane przez sklepy są niezgodne z obowiązującym prawem. Brak paragonu nie może być powodem odmowy reklamacji. Podobnie jak uniemożliwianie klientowi wypłaty wartości wadliwego towaru, a proponowanie tylko wymianę towaru na nowy. Niestety, takie praktyki są jeszcze stosowane, a sklepy chętnie wykorzystują niewiedzę klientów. Klient, który wie, że sklep nie ma racji, może dochodzić swoich racji, nie jest bezbronny. Pomoc w takich wypadkach niesie biuro ochrony konsumenta, które doradzi, sporządzi odpowiednie pismo, wskaże paragrafy ze stosownym zapisem prawnym. Warto korzystać z jego pomocy, zwalczać nieuczciwe procedery, dochodzić swoich praw. W końcu za każdy towar trzeba zapłacić i mamy prawo żądać, by był on sprawny i spełniał swoją funkcję.

Post a Comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>